Klasy
Szturmowiec (Assault) - wyposażony jest w broń szturmową, granat dymny, ładunek wybuchowy C4. Jego funkcją w grze jest zaopatrywanie grupy sojuszników w amunicję.
Medyk (Medic) - wyposażony jest w ręczny karabin maszynowy. Jego funkcją w drużynie jest leczenie oraz reanimacja sojuszników.
Inżynier (Engineer) - wyposażony w pistolet maszynowy, miny przeciwpancerne oraz granatnik przeciwpancerny, potrafi naprawiać pojazdy.
Zwiadowca (Recon) - posiada karabin wyborowy, detektor ruchu oraz miny Claymore. Ma możliwość wzywania ostrzału moździerzowego.
Dużą rolę odgrywa w grze zdobywane doświadczenie. Wraz ze zwiększającym się poziomem naszego żołnierza, odblokowują się kolejne bronie czy dodatki oraz otrzymujemy punkty, których możemy użyć w drzewku talentów. Doświadczenie możemy otrzymać między innymi za:
-przejęcie flagi
-zabicie wrogiego gracza
-asysta przy zabiciu
-zniszczenie pojazdu
Gra jest za darmo ale jest możliwość mikro płatności. Za zakupione punkty można kupić broń lub dodatki takie celownik przeziernikowy itp. czy części ubioru dostępne tylko za specjalne punkty, których nie zdobędziemy w grze.
Tryby gry
Assault - każda z drużyn otrzymuje na początku gry po 1000 kuponów. Wygrywa ta drużyna, która jako pierwsza wyzeruje licznik kuponów przeciwników poprzez większą ilość zdobytych flag.
Rush - Drużyny dzielą się na obrońców i atakujących.
Obrońcy: Ich zadaniem jest powstrzymywanie ataków na posiadane punkty A i B, dopóki licznik zabójstw wśród atakujących nie osiągnie 100. Obrońcy przegrywają, jeżeli stracą kontrolę nad punktami 4 rundy z rzędu.
Atakujący: Ich celem jest przejęcie punktów należących do przeciwnej drużyny. Wygrywają w momencie, gdy przez 4 rundy podłożą ładunki, które zostaną zdetonowane, a licznik zabić w ich drużynie nie osiągnie 100 na rundę.
GAMEPLAY
Zapraszam do komentowania!
Wykorzystane grafiki pochodzą ze strony www.battlefield.play4free.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz